პროეტის სახელწოდება
|
რეკურენტული წესით მოცემული მიმდევრობები
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მოსწავლეები განიხილავენ ბანკში სარგებლის დარიცხვის წესებს
|
პროექტის აქტუალობა
|
სარგებლის დარიცხვის წესები
|
პროპექტის მიზნები
|
მოსწავლეებმა
გამოიყენონ მათემატიკური ცოდნა პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას,შემჩნეული კანონზომიერების
მიხედვით განივითარონ ვარაუდების გამოთქმის ჩვევები და შეძლონ ამ ვარაუდების არგუმენტირება
|
მონაწილეთა ასაკი
|
16 წელი
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
45 წუთი
|
მოსალოდნელი შედეგები/ პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლე გაიწაფება ბანკში ანაბრის მართვაში,ასხვავებს ანაბარზე დარიცხვის
სხვადასხვა წესს,ირჩევს უკეთესს.ამ აქტივობის შედეგად მიღებული ჩვევები მნიშვნელოვანია
მოსწავლისთვის ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარის განვითარებისთვის.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
მათემატიკის სახელმძღვანელო გოგიშვილი, ვეფხვაძე x კლასი
|
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
|
მუშაობას გამეორებით ვიწყებთ.
ვიმეორებთ რეკურსიის წესით მიმდევრობის
მოცემის წესს,
ვიხსენებთ რეკურენტულ მიმდევრობებს,
შემდეგ ვეცნობით ბანკში სარგებლის დარიცხვის
ორივე წესს შემდეგ კლასი
დავყოთ ჯგუფებად
შევთავაზოთ თითოეულ ჯგუფს შეადგინონ
2 ისეთი ამოცანა რომელის ბანკში სარგებლის დარიცხვის ორივე წესს მოიცავს წარმოადგინონ მოხსენება
რომელიც ამ პროექტში მოცემული
კითხვების პასუხებია
და სათანადო ვარაუდების გამოთქმას გულისხმობს
მოხსენებების პრეზენტაციები მიმდინარეობს
შედარებებისა და ანალიზის ფონზე
რაიმე ჯგუფის მიერ წარმოდგენილი
მოხსენებას ოპონირებას წარმომადგენლები
უწევენ.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
ბელა მოდებაძე
|
ხელმზღვანელის ელ.ფოსტა
|
belusimodebadze@gmail.com
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
|
Friday, December 13, 2013
proeqti
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment